UT PÅ TUR, ALDRI SUR

Kjære leser.

Deilig med helg og vår i luften.

Så det ble lunsj ute i dag. DEILIG!

Barna koste seg ute og voksene satt i solveggen.

Hva er vel bedre enn det.

Jeg kjente i dag på den virkelige lykkefølelsen jeg har fått.

Det nærmer seg 200 dager på dette og jeg har aldri hatt det bedre.

Faktisk aldri. Aldri vert så bekymringsløs.

Kostholdet har endret livet mitt, fokuset mitt og følelsene mine.

Det å kunne gå ut å bevege seg uten å føle seg som en stappet pølse,

det er verdens beste følelse!

FROKOST DAG 196:

Frokost muffins.

Ungene er så misunnelig på meg.

Hvorfor spiser du godteri til frokost?

Jeg prøver å forklare at det er mitt “brød”.

Jeg forstår de da, for dette er helt nydelig!

 

LUNSJ DAG 196:

Lapskaus:

10 oz grønnsaker som gulrot, kålrot, sellerirot, løk og vårløk.

4 oz pinnekjøtt.

Kokes godt sammen og smakes til med salt og pepper.

Kjempegodt ute i det fri, med bål i bakgrunnen.

 

MIDDAG DAG 196:

Pizza med kjøttdeig.

Helt nydelig! 

 

Da er det bare å lene seg tilbake å nyte resten av kvelden.

Klem J

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg