HEEEEEELG

Kjære leser.

Å der var det jaggu helg igjen.

Så fantastisk. Gleder meg til å sove lenge og sløve meg på sofaen…..

ÅÅÅÅ det var sant… Jeg har jo unger jeg…. 

Vi skal nok få hvilt oss litt i hvert fall.

Jeg er jo velsignet med barn som sover litt lenge, så kan ikke klage.

Helgen kan være vanskelig for mange på diett.

Det er da du hører sabotøren i hjernen si “jeg har jo vert flink hele uken”

eller “jeg kan jo unne meg noe”.

Jeg vet at noen mennesker kan skeie ut innimellom.

Men jeg er ikke en av de.

En bit utenfor planen min, gjør at sabotøren våkner.

Det er jo aldri et smart trekk å vekke en sulten løve.

Denne løven min, den vil ha alt den kan få, helst med glasur på.

Jeg kan ikke hoppe på tredemøllen for å kompensere, for da blir den bare enda mer sulten.

SÅ det beste er å holde seg innenfor (eller utenfor). Så slipper jeg å bli spist levende.

 

FROKOST DAG 195:

FROKOST MUFFINS:

1 oz Linfrø.

2 oz Havregryn.

3 oz Melk.

6 oz Most banan.

2 egg.

1ts Bakepulver.

1 ts Kanel.

Bland sammen å fyll 6 store eller 12 små former.

3 store = 1 frokost. 3 oz banan og drue oppå.

 

LUNSJ DAG 195:

Plukkfisk ala J:

6 oz blomkål og sellerirot. Kokes mørt og moses.

4 oz gulrot, løk og vårløk. løken blandes i “stappen” og gulroten kokes før den blendes i.

4 oz kokt torsk blandes i på slutten. 

Dette herlige måltidet smakes til med salt, pepper og en klatt smør.

 

MIDDAG DAG 195:

TACO:

Lefsen er sammen oppskrift som pizzabunnen.

2 oz stekt kjøttdeig og 5 oz gulrot, squash, løk og paprika surres sammen.

Tilsett tacokrydder og litt vann. La dette koke godt sammen.

Servert med 5 oz salat og 1 oz lettrømme.

Tok meg friheten til å bruke litt salsa saus i dag også.

 

GOD HELG!

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #taco #plukkfisk #frokostmuffins 

#lykkelig 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg