LIVET PÅ DIETT

Kjære leser.

“Hvordan er det å leve på en så streng diett”, er et spørsmål

jeg får ganske ofte.

Ja hvordan er det egentlig….

Det er befriende, det er planlagt, det er tid sparende

og det er ganske spennende.

Jeg føler at jeg har fått en ny sjanse i livet.

At jeg ser ting på en helt annen måte.

Men det er ikke bare enkelt. Folk synes alltid synd i meg.

Folk prøver hele tiden å si at det jeg gjør er altfor ekstremt.

Noen sier at det er farlig.

Jeg hadde jo aldri gjort en så drastisk endring i kostholdet,

om det ikke var grundig forsket på. 

Denne levemåten kan virke altfor skremmende for noen, 

men alt den gir av å gjøre det er så vanvittig mye mer verdt enn alle meninger.

Visste du at å kutte sukker og søtt reduserer sjansen for depresjoner.

Ja det er helt sant. 

 

FROKOST DAG 194:

Frokost muffins.

Disse har stor effekt på magen. 

Bare nydelige!

 

LUNSJ DAG 194:

Chiligryte:

Denne er ikke så sterk.

Jeg veier opp 5 oz med grønnsaker.

Løk, squash, gulrot, paprika, hvitløk, en liten bit chili.

Stek dette lett sammen i en gryte.

Tilsett 5 oz hakkede tomater og 1 dl vann.

Jeg hadde oppi 1 oz stekt biffkjøtt og 4,5 oz bønner.

Kokte dette sammen, smakt til med tabasco, salt og pepper.

 

Var kjempegodt!

 

MIDDAG DAG 194:

Fiskepinner.

Dette er ikke helt riktig, men det er det beste jeg klarte å regne ut.

5 oz selleri og blomkål mos, smakt til med salt og pepper.

5 0z kokte grønnsaker.

Torsken er dyppet i egg og linfrø.

Stekt i litt smør eller olje. 

Vei opp 4 oz fiskepinner etter at de er stekt.

Jeg serverte dette med 1 oz lettrømme.

 

Nydelig mat i dag.

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg