NY UKE NY START

Kjære leser.

Da var mandagen her. Ny uke. Så deilig.

Alt er tilbake til det normale. 

I morgen har eldste sønnen min bursdag, hele 12 år.

Så da har denne gamle moren (sitat min sønn) fikset kake.

Jeg har aldri feiret bursdagen hans uten at jeg har spist kake.

Laget Oreo kake muffins til han i dag. Da kjente jeg et snev av misunnelse.

Misunnelse over at andre kan spise dette og ikke jeg. 

Men så fort tanken kom, forsvant den igjen. 

Før ville jeg laget meg en ekstra porsj som jeg bare måtte smake på.

Bare for å sjekke at den var like god i dag også…

Jeg vet hvordan det smaker og det frister ikke å ødelegge alt jeg har jobbet for,

med en bit kake liksom. Nei jeg vil mye heller ha det bra med meg selv.

Heldigvis har jeg opparbeidet meg denne roen igjennom min prosess uten

mel og sukker. Det har skapt en ro rundt alt i livet. 

 

FROKOST DAG 191:

Frokost muffins.

Jeg koser meg fortsatt med disse jeg.

Blir en helt fantastisk start på dagen.

 

LUNSJ DAG 191:

Kylling nudle suppe:

Jeg kokte opp 7 oz løk, gulrot og kålrot.

Lot dette koke godt sammen, tilsatte litt i overkant av 4 oz kylling.

(det forsvinner ca 20 % under koking eller steking)

Kokte dette godt sammen og tilsatte en buljong bit og 3 oz squash i strimler.

Smakte til med salt og pepper.

Dette var kjempegodt!

 

MIDDAG DAG 191:

Pølse og pommes.

Jeg kokte 4 oz pølser (husk å sjekke innholdet)

Stekte 7 oz sellerirot og gulrot i den magiske maskinen.

Serverte det hele med 3 oz salat og 1 oz rømme.

PERFEKT! 

 

Klem J

#kyllingsuppe #spisdegfri #brightlineeating #middag #frokostmuffins 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg