KOSTHOLD HAR ALT Å SI

Kjære leser.

Etter å ha vert syk i 4 år så har jeg testet ut det meste.

Jeg leste meg til at lavkarbo var tingen, men det passet ikke for hodet mitt.

Jeg fikk aldri kontroll over kostholdet.

Jeg laget så mange erstatninger med kunstig sukker at inntaket økte mer og mer.

Jeg ble nødt til å gjøre noe og fant denne metoden.

Jeg gikk fra sterke smertestillende og betennelsedempende flere ganger om dagen,

til å ikke ta noe. For en frihet. Å alt handlet om hva jeg spiste.

Vektnedgang har også en bra effekt, 40 kilo for mye er ikke bra for noen!

Jeg stod i fare for flere sykdommer.

Psykisk… ja tro det eller ei, jeg har det så vanvittig mye bedre.

Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg er lykkelig.

Jeg har fått troen tilbake på at jeg er god nok. Jeg fortjener også å ha det bra.

FROKOST DAG 180:

Havregrøt.

1 oz (29 g) havregryn 8 oz (226 g) melk kokes sammen.

Servert med 6 oz (170 g) banan og druer.

 

LUNSJ DAG 180:

Svine biffsnadder:

3 oz (85 g) stekt svin indrefilet i strimler.

10 oz (283 g) grønnsaker som squash, paprika, gulrot, brokkoli og løk.

Stek først kjøttet i 1 ss olje, tilsett grønnsakene og stek dette godt sammen.

Tilsett grillkrydder og 1 oz (28 g) fløte og kok dette inn (det går veldig fort)

Nydelig mat som kan spises kald like godt som varm.

 

MIDDAG DAG 180:

TACO FREDAG:

1 oz (28 g) ost smeltes sammen med 1 ts rømme i mikroen (15 sek)

Tilsett 1 ts egg, 1 ts hakkede mandler og 1 ts hvitløkpulver.

Dytt dette utover et bakepapir med våte hender.

Stek på 230 grader til den er lysebrun.

Tacokjøtt:

3 oz (85 g) stekt kjøttdeig/karbonadedeig.

5 oz (141 g) gulrot, løk og paprika stekes godt sammen.

Tilsett stekt kjøttdeig og taco krydder.

Servert med 5 oz (141 g) salat og 1 oz rømme.

Et nydelig måltid.

 

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg