HVA SKAL TIL FOR Å LYKKES

Kjære leser.

Ja hva skal til for å lykkes i noe?

Jeg tenker at først må du ville det selv. Du må investere det som trengs.

Når det gjelder vektnedgang og den metoden jeg bruker så 

er det ikke for alle som trenger det, men for de som vil det.

Det er mange som hadde trengt å oppdage hvor mye fantstisk denne 

metoden bringer med seg, men om du ikke vil det nok så vil det ikke gå.

For meg har dette vert veldig enkelt, men det er ikke sånn for alle.

Noen må faktisk jobbe hardt med seg selv dag ut og dag inn, til det er blitt rutine.

 Bilde 1 sommer 17. Bilde 2 er feb 18

Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne overføre all min kunnskap direkte inn 

i hjernen til noen andre, men det er dessverre ikke mulig.

Vi må erfare, feile og lykkes på egenhånd. Men jeg kan være der å gi 

moralsk støtte. Det er vel det den nye jobben min går ut på.

Å være der når noen står fast. Gi råd og tips. 

Jeg er så utrolig heldig som har fått denne muligheten.

 

 

FROKOST DAG 178

:

I dag laget jeg banan brød.

Jeg blandet 1 banan 1 oz (28 g) med havregryn og 1 egg.

Fordelte det i 4 på et bakepapir. Stekte det på 230 grader i 10 min.

Toppet det med 1 oz (28 g) ost på toppen.

Frukten i dag fordelte jeg slik 

1 banan den var 4 oz (113 g)

2 oz (56 g) druer og agurk.

 

LUNSJ DAG 178:

Fiskesuppe.

Jeg veide opp 2 oz (56 g) laks.

4 oz (113 g) melk og 2 oz (56 g) fløte.

Jeg delte opp 10 oz (283 g) grønnsaker,

selleri, løk, kålrot og gulrot.

Ha grønnsakene i en gryte, ha melk og fløte over og ca 1 dl vann.

Kok dette sammen og tilsett fisken i små terninger og la det koke i 5-10 min.

Smak til med salt og pepper.

DETTE VAR NYDELIG!!

 

MIDDAG DAG 178:

Kjøttboller (husk å sjekk innholdet)

4 oz (113 g) kjøttboller stekes i en stekepanne.

7 oz (198 g) frostene erter kokes og moses med stavmikser. 

Smakes til med salt og pepper. Jeg har i 1 ts smør.

Servert med 3 oz (85 g) kokte grønnsaker.

 

Erte purren var helt nydelig.

Resten av familien fikk potetmos og fløtesaus til.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #sunnmat #lettereliv #livsstilsendring 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg