ER BEÆRET OG OVERVELDET

Kjære leser.

I dag har jeg jobbet mye med den nye jobben min.

Satt meg inn i materialet og arbeidsoppgavene. 

Jeg merker at jeg tar dette veldig seriøst, livredd for å gjøre feil.

MEN så stolt over å være en del av noe så stort som dette.

Jeg vil være med å vise at det er mulig å bli lykkeligere, friere og slankere.

Selv for en som har slitt i flere tiår. Uansett forutsetninger. 

Det å kunne bidra med det jeg har lært og min kompetanse på kjøkkenet er jo gull verdt.

Så nå satser jeg på at jeg klarer å holde mine klare grenser i medgang,

som jeg har gjort i motgang. For jeg er den typen som kunne ødelegge alt,

like godt i medgang som i motgang.

Jeg ville belønne meg selv å straffe meg selv.

Jeg brukte maten som en måte å fortelle meg selv at jeg ikke betyr en dritt.

Noe jeg er stolt av å si at jeg ikke gjør lenger.

 

FROKOST DAG 177:

Havregrøten min. Jeg elsker den over alt!

1 oz (28,3 g) Havregryn og 8 oz (226,7 g) melk.

Kokes sammen og serveres med 1 banan og kanel.

 

LUNSJ DAG 177:

Laksegryte i form:

3 oz (85,04 g) stekt eller kokt laks.

10 oz (283,49 g) grønnsaker som hakkede tomater, løk, brokkoli, paprika og gulrot.

Bland dette godt sammen i en ildfast form, smak til med salt, pepper og basillikum.

Ha over 1 oz (28,3 g) ost, å stek den på 230 gader midt i ovnen i ca 10 min.

 

MIDDAG DAG 177:

Favoritt spagetti ala J:

4 oz (113,39 g) Stekt kjøttdeig.

Stek 7 oz (198,46 g) løk, paprika, gulrot og hakkede tomater

i en stekepanne. Tilsett kjøttet og smak til med salt,pepper, oregano og basillikum.

Del opp 3 oz (85,04 g) squash i tynne skiver. Kok opp vann i en kjele.

Tilsett squashen og skru av varmen. La den stå der i 5 min før du sier den.

Eller la den koke i 1 min før du siler den.

NYDELIG!

 

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg