EN LYKKELIGERE FREMTID

Kjære leser.

Dagen i dag startet med en tur til Bailine.

Noe jeg er veldig glad for nå i kveld. Jeg hadde noen problemer med ryggen.

Smertene er nå nesten helt borte. 

Men kjenner jeg sykdommen rett så er ikke det verste over.

Fibromyalgi er bare sånn.

Da jeg kom hjem, var det bare å hive seg rundt å starte min nye jobb.

Det ble nedriving av gardiner og lyd problemer på videomøte.

Men alt ordnet seg til slutt. Så nå er jeg i gang.

 

FROKOST DAG 176:

4 oz Stekte poteter og 2 stekte egg.

 

LUNSJ DAG 176:

 

Todelt lunsj i dag.

Tomatsuppe:

7 oz hakkede tomater og løk.

Kokt sammen med litt vann og 1 oz fløte.

1 kokt egg.

 

Salat med rekesalat:

3 oz salat, paprika og agurk.

1 oz rekesalat (ikke sukker eller mel blandt de 3 første ingrediensene)

 

MIDDAG DAG 176:

Biffsnadder:

4 oz stekte biffstrimler.

6 oz grønnsaker som løk, paprika, blomkål, brokkoli og gulrot.

Stekes godt i en stekepanne og tilsettes kjøttet. Salt og pepper.

4 oz sellerirot som jeg steker i denne magiske maskinen min.

 Hadde over soyasaus etter at den kom på tallerkenen.

 

Nydelig mat. 

Klem J

 

 

2 kommentarer
    1. Det er ingen «morsom» sykdom nei. (I den grad det er gøy i det hele tatt. Ironi så det synger etter) men nydelig mat bilder er også servert. Håper det smakte =) og at kvelden er god 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg