VEKTNEDGANGEN STARTER I HJERNEN

Kjære leser.

FREDAG!!! 

For en uke. Den startet med at jeg har fått et jobbtilbud. 

Jeg skal få muligheten til å hjelpe til med å hjelpe andre i samme situasjon som meg.

Jeg skal inspirere andre til å ta grep i livet. Å vise at dette er veien.

Tenk at noen vil ha min hjelp, min hjerne og mine kunnskaper.

Tenk at jeg er en stemme som er verdt å høre på.

Alt starter i hjernen. Du kan fettsuge og fjerne magesekken, men den virkelige omstillingen

må skje i hjernen. Har bekjente som har tatt slankeoperasjon som forteller det samme.

Om du ikke tar grep rundt det som faktisk er problemet med overvekten så har du feilet.

Om du vil legge om livsstilen må du ta grepene som kreves. 

I mitt tilfelle var jeg så avhengig av sukker og mel at jeg ikke hadde sjans uansett hva jeg gjorde.

Jeg hadde ingen kontroll. Hjernen hadde kontroll på meg. Den stoppet meg fra å gå ned i vekt.

Den friheten jeg har fått med å ta kontrollen over min egen hjerne er ubeskrivelig!

Å alt ligger i maten! Boken “spis deg fri” har virkelig åpnet en ny verden.

FROKOST DAG 173:

Havregrøt med banan og kanel.

Jeg ELSKER denne grøten. 

1 oz havregryn 8 oz melk kokes sammen. Jeg setter den på 7 av 9 på platen.

Lar den stå å småkoke mens jeg lager frokost til resten av familien.

Rører innimellom.

 

LUNSJ DAG 173:

Karbonade med egg.

Karbonaden er laget av 3 oz rå kjøttdeig som blir 2 oz stekt karbonade.

Jeg blander i salt og pepper.

Steker den og steker 1 egg.

Her servert med 5 oz løk og champignon som jeg steker godt i en stekepanne.

Jeg bruker til sammen 2 ts olje når jeg steker dette.

Serveres med 5 oz salat, agurk, paprika og tomat.

 

MIDDAG DAG 173:

Kyllingklubber.

Stekt i denne fantastiske actifry maskinen min. 

Men kan stekes i oven også på 230 grader i 25 min.

Krydret med grillkrydder.

Jeg veide opp 6 oz kyllingklubber, det ble 4 oz kjøtt utav det.

6 oz sellerirot delt i tynne skiver som jeg også stekte i denne maskinen min.

Servert med en mos av gulrot og kålrot og litt salat.

 

Flott måte å starte helgen på.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #livsstilsendring #sunnmat #lettereliv 

#kylling #karbonader #havregrøt 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg