MATEN SOM GJØR MEG LYKKELIG

Kjære leser.

Er det ikke fantastisk at det går an å spise deilig mat og samtidig gå ned i vekt.

Det aller beste er jo faktisk det at jeg ikke tenker på noe annet enn når jeg skal starte å lage maten.

At jeg ikke plages av sult, cravings eller humørsvinginger.

Jeg blir god og mett 3 ganger for dagen.

Og maten er så sammensatt og så smart utviklet at den fører til at all sult og sug forsvinner.

Når jeg leste dette første gang tenkte jeg, nei det går ikke an! 

Det tok noen uker før jeg var 100 % der, men det var det verdt.

Jeg tenkte at dette kan umulig stemme første gang jeg hørte det…. Men tro det eller ei…. det stemmer!

 

FROKOST DAG 172:

Reprise fra i går:

Omelett med 4 oz poteter og 2 egg. Jeg har lurt 1 ts skinkeost inni også.

 

LUNSJ DAG 172:

Løksuppe:

10 oz løk og gulrot. Kokes sammen i vann.

4 oz stekt kjøttdeig tilsettes suppen på slutten.

Smakes til med salt og pepper. 

DIGGER denne suppen!

 

MIDDAG DAG 172:

Kylling gryte:

3,5 oz stekt kylling.

Stek 7 oz gulrot, squash, løk, paprika og champignon.

Tilsett kyllingen og krydre godt med grillkrydder og karri.

Tilsett 1,5 oz fløte og kok det lett inn, dette går fort.

3 oz blomkål kuttes i veldig små biter eller raspes på et rivjern. 

Kok opp vann å ha blomkålen i. Skru av varmen og la det stå i 5 min, sil av.

 

For en nydelig mat! Å tenk at jeg kan spise så god mat å gå ned i vekt.

Jeg savner ikke annen mat lenger!

 

klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg