DEN UPERFEKTE MAMMAKROPPEN

Kjære leser.

Leser over alt om den mammakroppen. 

Ikke sånn mamma kropp som jeg har nei, nei det er en sånn rynkefri og slank kropp….

Noe som har fått meg til å innse at kroppen min kommer aldri til å se ut som den gjorde når jeg var 18.

Å godt er jo det, for jeg er tross alt 32 år og mamma til 3. 

Selv om jeg har gått ned 35 kilo…. 35 KILO! Så fikser ikke det alt.

Kroppen har fått merker, kroppen har utvidet seg brutalt!

Så når den krymper på innsiden vil huden ikke alltid henge med.

Henge er vel det den vil….

Jeg stod å så på denne rynkete og slappe magen min i går. 

Den har bært frem 3 flotte barn. Den beskyttet dem. 

Det er jo helt naturlig at den vil få merker og arr. Jeg vet at det er kvinner som ikke får det.

Ære være dem! Men når du går opp 40 kilo i et svangerskap blir det satt spor.

Jeg ble litt stolt av meg selv. For jeg har tross alt brakt 3 nydelige mennesker til denne verden.

Kroppen min er min, den er ikke feilfri, den er ikke perfekt, men den begynner å bli frisk.

Så denne sommeren kommer ikke jeg til å gjemme meg i en stor singlet på stranden.

Det blir bikini og shorts. Å hvis noen blir støtt av å se den mammamagen min så er det deres problem.

Jeg har tross alt jobbet hardt for å få den mamma kroppen jeg har.

Så kan den være rynkete og slapp…. virkelig godt at vi har klær om vi vil skjule det.

Ha en fin lørdag videre.

Klem J

 

#mammakroppen #spisdegfri #brightlineeating #letterliv #lykkelig

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg