MISUNNELSE

Kjære leser.

Den siste tiden har jeg opplevd en del litt rare ting.

Folk som tidligere aldri har snakket til meg har begynt å snakke med meg.

Men jeg har også opplevd å få kommentarer som at jeg er høy på meg selv.

Litt rart at det er sånn. For når jeg var veldig overvektig hadde folk en mening om det.

Og nå når jeg har gått ned i vekt så har folk en mening om det også.

 

Jeg er ikke høy på meg selv, jeg er bare mer lykkelig.

Jeg deler jo livet mitt igjennom et media, men er jeg høy på meg selv av den grunn?

Jeg deler jo bare dette for at andre skal se at det går an.

At en som meg, med store spise problemer kan få det til.

At man ikke trenger å løpe kilometer etter kilometer på tredemøllen for å gå ned i vekt.

At det eneste du trenger er å se over hva du spiser og planlegge livet litt.

Jeg merker at jeg er mer den jeg ønsker å være nå.

I dag nådde jeg et stort mål. Et mål jeg satte meg for 10 år siden.

Nå er jeg her. Jeg vet at ting går tregere nå når jeg nærmer meg mål vekten, men det går fint.

Jeg stresser ikke med vekten lenger.

Jeg nyter heller den nye tilværelsen min. Som lykkelig, slankere og fri!

For livet handler om mer enn vekt,

mer enn kommentarer fra folk som bare er sjalu og mer enn hva andre mener.

    

Klem J

 

#vektreduksjon #spisdegfri #brightlineeating #livsstilsendring #lettereliv

6 kommentarer
    1. Du er tøff og sterk og modig og jeg beundrer deg. Har hatt stort utbytte av å lese det du skriver, og å se at det går an. Tusen takk!

    2. Lukter missunelse på lang vei! Folk klarer ikke å akseptere at noen har lykkes. Du har nådd dine mål og er komfortabel. Dette er jo supert! Du ser ikke eller virker som en person som er høy på seg selv.
      Virker mer som at du endelig er fornøyd og glad! Håper jeg en dag kommer dit jeg også:)

    3. Syns du er kjempeflink å helt rå. Du har gjort en kjempe forandring. I diskusjoner om vekt å kosthold med veninner tar jeg fram bloggen din å forteller hva du gjør. Du er et kjempe bra forbilde å vet om flere som har kjøpt boken etter at du begynte med bloggen din. Du har all grunn til å være stolt av deg selv, å de som kommer med de kommentarene har det ikke bra med seg selv.

    4. Silje: ÅÅÅÅ tusen takk! Veldig rørende å høre at jeg har inspirert andre til å ta grep i livet.
      Boken var bare det viktigste vendepunktet i livet mitt. Selv om jeg aldri hadde tro på at det ville virke så sitter jeg her 35 kilo lettere. 25 kilo siden 25 august 2017. Det er bare helt ufattelig!
      Tusen tusen takk for denne meldingen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg