LENGE LEVE LATSKAPEN….

Kjære leser.

Jeg tenker ofte tilbake til alle kilometerene jeg har løpt på tredemøllen, 

alle kiloene jeg har løftet i vekter og alle timene jeg har brukt på treningsenteret.

Jeg var godt trent. Hadde god utholdenhet. Noe folk ikke trodde før de så meg løpe.

Jeg trente opp i 6 dager i uken. Oftest 5 dager i uken.

Jeg ga alt! Kroppen reagerte med at jeg lå strak ut resten av dagen.

Jeg kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke gikk ned i vekt.

Nå vet jeg at maten var årsaken. Jeg mistet all fornuft etter trening, å spiste alt jeg trente vekk.

Nå har jeg trent minimalt de siste 5 mnd… gått ned 34 kilo.

Men nå kommer jeg over i en fase i vektnedgangen der jeg må vurdere å trene litt igjen.

Ikke for å gå ned i vekt, men for å bygge opp muskulaturen.

MEN jeg er livredd for å kjøre kroppen min i samme situasjon som sist.

Klarer jeg å trene moderat? Tiden vil vise.

 

FROKOST DAG 161:

Havregrøt med vann i dag. 1 egg og en liten pølsebit.

1 oz havregryn og 6 oz vann, med banan og kanel.

2 oz pølse og 1 kokt egg.

 

LUNSJ DAG 161:

Pytt i panne:

10 oz grønnsaker som løk, gulrot, paprika, kålrot og vårløk.

2 oz kokt skinke.

1 egg.

Stek grønnsakene i 1 ts smør. Tilsett skinken å la det steke godt sammen.

Ha i egget og stek det inn i blandingen.

Krydre med grillkrydder og karri.

 

MIDDAG DAG 161:

Svinebiff:

Stekte svinebiffen i en ildfast gryte på 225 grader i ca 1 time.

Tok av lokket og stekte videre i 15 min.

Kuttet opp 5 oz selleri, gulrot, blomkål og kålrot.

Kokte dette godt sammen og moste det med stavmikser.

Kokte 5 oz med gulrot, kålrot og blomkål ved siden av.

Veide opp 4 oz med svine biff og serverte med 1 ss steke sky fra kjøttet.

 

NYDELIG MAT.

 

Klem J

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg