LØRDAGSPIZZA OG TUR I SNØEN.

Kjære leser.

Til tross for en kranglete kropp og et hode som bare svimler, ble det utedag i dag.

Vi måtte ut, ut i frisk norsk natur.

Jeg pakket sekken med kakao og pølser til familien.

Det føltes så rart å bevege seg i snøen. Så lett i forhold til i fjor når vi var der.

En mindre kropp å dra med seg. Å så passet ski klærne bedre enn noen gang.

34 kg mindre merkes godt.

Men det beste er vel følelsen av å være tilstede for familien.

At på en dårlig dag så klarer jeg å vinne over smerten. Det fungerer ikke alltid, men i dag.

   

 

FROKOST DAG 160:

Havregrøt.

Dette er så næringsrikt på morgenen.

1 oz havregryn og 8 oz melk.

 

LUNSJ DAG 160:

Løksuppe med svinekjøtt.

Kok svinekjøtt i vann med buljong.

Kutt opp 10 oz løk og gulrot. Kok dette i vann til det er mørt.

Smak til med salt og pepper og tilsett kjøttet.

Nydelig mat på tur. Hadde det i en termos.

 

MIDDAG DAG 160:

PIZZA!

Jeg har delt denne oppskriften i tidligere innlegg.

I dag erstattet jeg litt av grønnsakene på pizzaen med salat.

Jeg bare elsker denne pizzaen!

 

Ha en fin lørdag videre.

 

#utpåtur #brightlineeating #spisdegfri #lettereliv #livsstilsendring

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg