SUNN MAT KAN VÆRE GODT DET OGSÅ.

Kjære leser.

Mange tror at det å spise sunt bare er kjedelig.

Det trenger ikke å være det. Det er så mye godt du kan spise.

Selv om maten ikke har det overtaket på meg som tidligere, så koser jeg meg.

Jeg lager alltid noe jeg har lyst på.

 

FROKOST DAG 159:

Havregryn og yoghurt naturelle me banan og druer.

 

LUNSJ DAG 159:

Omelett.

4 oz løk, paprika og gulrot stekes godt i en stekepanne.

Tilsett 2 egg og 0.5 oz ost.

La det stivne og server med 6 oz salat.

 

MIDDAG DAG 159:

Nachos:

5 oz Sellerirot som er stekt på forhånd. Legges i bunnen av en ildfast form.

Stek 2 oz kjøttdeig og 5 oz løk, gulrot og paprika.

Tilsett tacokrydder. Ha dette over sellerien og topp med ost.

Serveres med 1 ts rømme og salsa.

 

Nydelig fredags mat!

 

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg