SORGARBEID OG MAT PÅ VEIEN.

Kjære leser.

Da er jeg tilbake etter noen dager i Bergen.

Denne gangen var det for å ta farvel med min kjære morfar.

Det ble en veldig fin avskjed. 

Jeg taklet det veldig fint, MEN maten kunne jeg taklet bedre.

Jeg spiste vanlig kjøttsuppe den dagen, uten å måle.

Nå skal ikke jeg være så hard med meg selv, men jeg merker at jeg lettere blir fristet til 

å spise ting utenfor planen. Automatikken forsvinner litt og hjernen prøver å finne 

unnskyldninger til å spise mer eller ting jeg ikke skal.

Så min konklusjon er at for å få dette til må jeg spise nøyaktig det som er planen.

Jeg har ikke sjanse til å klare dette uten å være nøyaktig og følge reglene.

 

FROKOST DAG 155-158:

Havregrøt har fått meg igjennom dagene på tur.

 

LUNSJ DAG 155-158:

   

Salat med ost og skinke i bilen.

Pølselapskaus med 10 oz grønnsaker og 4 oz pølse.

 

MIDDAG DAG 155-158:

  

4 oz Kjøttboller stekt sammen med 5 oz løk, gulrot og paprika.

5 oz blomkål og sellerirot mos.

 

Taco salat, med 4 oz tacokjøttdeig og 10 oz salat.

 

Alt blir ikke alltid perfekt, men så lenge jeg ikke gir meg så kommer jeg i mål.

 

Klem J

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg