MOTIVASJONEN MIN TIL Å FORTSETTE

Kjære leser.

Noen ganger må jeg sitte meg ned å tenke igjennom det siste halvåret.

Det startet etter et opphold på ravmatismesykehuset i Haugesund.

Når jeg kom derfra, startet en vanvittig reise.

En litt treg start hos Bailine… Kun min egen feil… Jeg ville ikke innse at jeg har

et så stort problem med mat som jeg har.

Når jeg oppdaget boken spis deg fri, forstod jeg at dette er større enn jeg 

kunne forestille meg. MYE større.

Men hva har vert min motivasjon… Ja det må være at jeg var dritt lei av å være feit.

Ja jeg orket rett og slett ikke alt det som feit gjør.

Jeg skal aldri tilbake der… Jeg er små feit enda, men 33 kg lettere gjør mye!

Fibromyalgien er mye bedre, men jeg er ikke kvitt den.

Livet smiler rett og slett.

Kjøpte meg en ny kjole til en begravelse jeg skal i den kommende uken…

Trodde rett og slett ikke at den ville passe, men jaggu fikk jeg den på meg.

 

FROKOST DAG 154:

Banan kjeks:

1 banan og 1 oz havregryn moses med en gaffel og legges på et stekebrett.

Jeg fikk fem kjeks utav min røre.

stekes på 230 grader i ca 15 min. Pass på de kan svi, men stek de lenge nok.

Servert med 2 oz eggerøre og 1 oz bacon… Noe jeg ikke spiser så ofte.

Grunnen er at det lett trigger meg til å spise utenfor planen.

 

LUNSJ DAG 154:

I dag ble det ikke lunsj….

Da lurer du sikkert på om det går an.

Nei egentlig ikke, men jeg spiste frokost så sent at i dag ble det bare sånn.

Men et godt råd er å ikke hoppe over måltider. Fullfør de så godt du kan.

 

MIDDAG DAG 154:

Grillet kylling.

Jeg varmet en grillet kylling i en ildfast form med lokk.

4 oz kylling.

5 oz sellerirot som jeg har stekt i actyfry maskinen min.

5 oz stekte grønnsaker.

 

Enkelt på en sånn dag.

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #sunnlivsstil #livsstilsendring #motivasjon 

2 kommentarer
    1. 33 kg er kjempebra! virkelig imponerende. Ut ifra det jeg ser, så ser du langt ifra “små feit” ut. Det er virkelig synd at du ser det annerledes, for du ser virkelig bra ut. Det er vanskelig å se det selv som oftest, og jeg håper tankegangen endrer seg til en mer positiv en, for du har virkelig gjort en bra jobb!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg