KROPPEN SIER NEI, HODET SIER JA

Kjære leser.

I dag har fibromyalgien inntatt kroppen min.

Denne sykdommen som stjeler alt av energi, livsglede og bare gir smerte.

MEN i dag skulle guttene mine spille kamp. Å da har jeg ikke noe valg.

Jeg må ta meg sammen. Jeg vet prisen for å ta meg sammen.

Men jeg kan ikke svikte disse fantastiske guttene. 

Det gikk fint, jeg klarte meg igjennom dagen. Tok på meg den friske masken.

Noe som noen ganger er nødvendig for å få ting til.

Å bare få det til gir meg mestringsfølelse. 

Når jeg kom hjem gikk alt rundt, jeg synker sammen av utmattelse.

Da er det godt å ha noen som fortsår. Som tillater deg å hente deg inn.

 

 

FROKOST DAG 153:

Jeg er så lite kreativ om morgenen….

Jeg har egentlig nok med å våkne…. 

 

LUNSJ DAG 153:

Lapskaus på tur.

Her er det 10 oz grønnsaker som 

gulrot, løk, kålrot, selleri og vårløk.

4 oz pølse. Husk ikke mel eller sukker blandt de 3 første ingrediensene.

Dette kokes sammen og smakes til med salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 153:

Indrefilet av svin:

Surret i steke pannen, krydret med salt og pepper, lagt i en ildfast form med lokk.

Settes midt i ovnen på 80 grader i 5 timer.

Riv den fra hverandre og stek den lett på pannen.

5 oz selleri pommes

5 oz stekte grønnsaker (gulrot, løk, paprika og mais)

Nydelig middag etter en lang og vond dag.

 

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg