DET GÅR IKKE AN Å JUKSE MED SLANKEKUREN

Kjære leser.

I 17 år har jeg prøvd å lykkes i å gå ned i vekt.

Jeg har ikke fått det til på grunn av en eneste ting… juksing.

Jeg har ikke alltid tenkt over det, men jeg har alltid prøvd å jukse litt her og litt der.

Med denne livsstilen er det ikke rom for juks.

Jeg smaker ikke på maten før den ligger på tallerkenen. 

Jeg holder meg til porsjonene beregnet til meg.

Jeg holder meg langt unne mel og sukker… I hvert fall munnen min….

Bakte nettopp boller til noen kalde unger….

Bollene er ikke noe som trigger meg, noe jeg synes er helt merkelig.

Hvem tar vel ikke en bit når det står nystekte boller på bordet.

Når da ernæringsfysiologer sier at det skader ikke å kose seg med noe,

Ja da har jo jeg gjort det tidligere.

Men det er ikke rom for det hvis du ønsker å endre livsstil.

 

FROKOST DAG 142:

HAVREGRØT:

Jeg bare elsker havregrøt. Blir liksom aldri lei.

1 oz havregryn og 8 oz melk.

Her med banan og kanel.

 

LUNSJ DAG 142:

Tomatsuppe med stekte pølser.

10 oz hakkede tomater, løk, gulrot og vann.

Kok dette godt sammen og mos det med stavmikser.

Smak til mad salt, pepper og basillikum.

4 oz stekte pølser.

 

MIDDAG DAG 142:

Lakselasagne:

3 oz laks stekes lett på pannen.

10 oz med grønnsaker som hakkede tomater, løk, brokkoli, gulrot, paprika og squash.

Bland dette sammen i en ildfast form, salt og pepper. Topp det med 1 oz ost.

Stekes på 225 grader i 20 min.

 

Ha en nydelig dag videre!

Klem J

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg