ET SLANKERE OG ENKLERE LIV

Kjære leser.

De siste 142 dagene har bare vert ubeskrivelige.

Det å oppdage hva jeg gjorde feil i forhold til maten har vert så avgjørende.

Tenk at det skulle vise seg å være så enkelt.

De siste dagene har jeg truffet på folk som ikke kjenner meg igjen.

Folk som klemmer meg og sier at jeg har gjort en vanvittig jobb.

For meg var det uvirkelig at jeg skulle sitte her nesten 5 mnd etter 22 kg lettere.

 

Når jeg ser tilbake på bilder får jeg litt sjokk.

    

Knærne og lårene ser jo helt anerledes ut.

 

Kroppen er mye bedre.

Ansiktet føles helt anerledes. 

 

  

Jeg har fått advarsler fra folk om at nå må jeg passe meg, eller nå holder 

jeg på å miste kontrollen. Men jeg har aldri hatt så god kontroll.

Jeg vet når jeg skal stoppe. Jeg har en plan resten av livet.

For jeg vet hvor kort veien er tilbake til 100 tallet. Der vil jeg aldri igjen.

 

 

Jeg gleder meg til en sommer uten å føle meg så stor som jeg var.

Der jeg kan ta på meg bikini uten å skamme meg.

 

Jeg vet at vi skal være glad i den kroppen vi har.

At alle mennesker er flotte uansett størrelse.

Men jeg følte ikke at jeg var en stor person, jeg følte at utseende ikke stemte med det jeg følte.

Så det var vondt å se bilder av meg selv.

 

Alt føles litt lettere nå.

Men det beste av alt er at jeg føler meg som meg selv.

Som den personen jeg alltid har ønsket å være, men som ikke har kommet frem.

 

Gleder meg til fortsettelsen.

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #livsstilsendring #vektnedgang 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg