TRENING OG SUNN B.L.E MAT

Kjære leser.

EEEEndelig mandag!

Jeg har gledet meg i en uke til elektrodetrenig hos Bailine.

Behandleren min Katrine er bare helt fantastisk. 

Hun motiverer meg til å stå på, med sitt gode humør er hun virkelig et lyspunkt.

Tenk at noen mennesker bare er sånn. Jeg hører at hun er sånn med de andre også.

Gir gode råd og støtter alle som er innom. Om de har hat en dårlig uke eller ikke.

I en livsstilsendring er sånne mennesker avgjørende. 

Til tross for at jeg ikke har fulgt alt Bailine anbefalte i forhold til kosthold, så støtter hun meg.

Hun ser jo at de endringene jeg har gjort virker på meg.

            

Siden Bailine sine kostholds planer ikke virker på meg bruker jeg dette

kun for smerter.

 

MATEN PÅ EN FORBLÅST MANDAG:

 

FROKOST DAG 140:

Havregrøt med banan og kanel.

1 oz havregryn og 8 oz melk.

 

LUNSJ DAG 140:

Omelett i form:

Jeg stekte 10 oz med grønnsaker.

Brokkoli, sopp, gulrot, paprika, løk og vårløk.

  

Hadde de stekte grønnsakene i en ildfast form. Vispet sammen et egg og blandet dette i.

Salt og pepper over og ost på toppen.

Stekte dette på 230 grader i ca 10 min midt i ovnen.

 

MIDDAG DAG 140:

Kjøttboller med selleripommes.

 4 oz kjøttboller.

De inneholder ikke mel eller sukker blandt de 6 første ingrediensene, så disse er bra.

Stekte 4 oz grønnsaker i en stekepanne, tilsatte kjøttbollene for å steke de ferdig.

6 oz sellerirot kuttet jeg i strimler og stekte i actyfry maskinen min.

Kan også stekes på 230 grader midt i ovnen til de er sprø.

 

Resten av familien fikk vanlig pommes frites til kjøttbollene.

 

Ha en fin kveld videre.

Klem J

 

#brightlineeating #spisdegfri #bailine #sunnmat #livsstilsendring #slankerehverdag 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg