SUNN SØNDAGSMAT

Kjære leser.

Så var det søndag, hvile dag, fotballkamp og håndballkamp.

Heldigvis er kampene på tv så vi slipper å bevege oss så mye.

Eller… mye bevegelse ble det! 

Fotballkamp forbinder jeg med chips og cola, jeg.

Det merkelige er at jeg ikke savner det litt. 

Heldigvis egentlig, for hadde jeg hatt cravings så ville jeg sprukket.

Jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet at jeg ikke ville klart å motstå fristelser.

Så et liv uten sukker og mel holder meg i skinnet.

 

MATEN PÅ EN KOSELIG FAMILIE SØNDAG:

FROKOST DAG 139:

Tenkte jeg skulle prøve noe nytt i dag.

Så jeg laget risgrøt. 

1 oz ris. 8 oz melk kokt sammen til grøt.

Dette tok tid, men det ble grøt til slutt.

Servert med banan og kanel.

 

LUINSJ DAG 139:

Pølselapskaus:

10 oz grønnsaker som gulrot, løk, sellerirot, vårløk og kålrot.

Kokt sammen i litt vann sammen med 4 oz pølse.

Pølsene inneholder ikke mel og sukker blandt de 3 første ingrediensene.

 

MIDDAG DAG 139:

Gryterett:

Jeg stekte kjøttdeig til hele familien.

Stekte 6 oz grønnsaker som champignon, løk, paprika, gulrot, selleri og brokkoli.

Tilsatte 3 oz hakkede tomater og en del vann.

Kokte dette sammen med 4 oz kjøttdeig.

Smakte til med salt, pepper, oregano og basillikum.

Servert med 1 oz salat.

 

Resten av familien fikk Toro sin meksikanske gryte av resten av kjøttdeigen.

 

Noen tips fra meg.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #livsstilsendring #nedivekt #sunnmat #lettereliv 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg