HVA SPISER DU FOR Å GÅ NED I VEKT?

Kjære leser.

Den siste uken har jeg mottatt mange flotte meldinger.

Mange lurer på hva jeg egentlig spiser.

Denne bloggen er jo for å vise hva jeg spiser, men også for å inspirere til sunn mat.

Maten skal ikke være så komplisert at ingen klarer det.

Den skal smake godt, å kombineres med et familieliv.

 

FRPKOST DAG 135:

Havregrøt med banan og en kopp kaffe.

 

LUNSJ DAG 135:

I dag ble det pølsesuppe.

Winer pølser med høyt kjøttinnhold og ikke mel eller sukker blandt de 4 første ingrediensene.

10 oz med grønnsaker.

Her er det gulrot, løk, sellerirot, kålrot og vårløk.

4 oz pølse.

Kokes i vann med litt buljong.

Smakes til med salt og pepper.

 

Denne suppen tar 10 min å lage, kan også lages dagen før for å varmes i mikro.

Jeg spiser også frukt til lunsj.

 

MIDDAG DAG 135:

Lasagne:

Jeg steker kjøttdeig til hele familien.

Tar av det jeg skal bruke.

Kutter opp løk, paprika, gulrot og hakkede tomater.

Blander kjøttdeigen og grønnsakene i en stekepanne og surrer det godt sammen.

Smaker til med salt pepper, oregano, basillikum og rosmarin.

En liten skvett fløte kokes inn.

Squash deles i tynne skiver. De legges i bunnen av en ildfast form.

Ha kjøtt fyllet over og ost på toppen.

Stekes på 230 grader i ca 20 min, midt i ovnen.

 

Resten av familien får samme pastaplater og hvit saus i sin.

 

Klem J

 

#livstilsendring #sunnmat #spisdegfri #lasagne #pølsesuppe #havregrøt #ennyverden 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg