MAT PÅ EN DÅRLIG DAG.

Kjære leser.

I dag er kroppen lite samarbeidsvillig. Den har bestemt seg for å straffe meg.

Sikkert på grunn av at jeg har brukt helgen til masse positivt.

Lørdagen tilbrakte vi hos noen nyinnflyttede i bygden. 

Vi koste oss i timesvis. 

Gårsdagen ble brukt til håndball og juletrefest. 

Alt dette koster! Det å sitte her å føle at jeg ikke strekker til er ingen god følelse.

MEN jeg tar ikke medisiner. Jeg nekter! Jeg vet at det blir bedre!

FROKOST DAG 134:

Havregrøten min! 

 

LUNSJ DAG 134:

Tomatsuppe:

10 oz med hakkede tomater, løk og gulrot.

Kokes sammen og moses med stavmikser.

Smakes til med salt, pepper og basillikum.

Serveres med 2 kokte egg.

 

MIDDAG DAG 134:

Stekt laks.

Stek laksen i 1 ts smør. Krydret den med sitron, salt og pepper.

Rotmosen er sellerirot og blomkål kokt mørt og most med stavmikser, 5 oz.

Smakt til med salt og pepper.

Servert med kokte grønnsaker, 5 oz.

 

En god matstart på uken.

Satser på at kroppen føles bedre etter hvert.

 

Klem J 

2 kommentarer
    1. God bedring!
      Du er fantastisk! Jeg har nettopp sett intervjuet med Irina og må bare bøye meg i støvet. Stå på!
      Jeg har nettopp startet selv og ser fram til fortsettelsen. Er det greit at jeg låner noen av oppskriftene dine?
      Vennlig hilsen Elin, 63år og 35 kilo for tung.

    2. Elin: Hei. tusen takk for det.
      Så gøy at du har startet. Du må bare låne oppskrifter. De er som oftest i hodet mitt, så noen ganger er det litt vanskelig å få de ned på papir…
      Masse lykke til med et lykkeligere, lettere og friere liv!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg