SPIS MINDRE, TREN MER VIRKER IKKE PÅ MEG!

Kjære leser.

Jeg sitter her å lar meg provosere. Av ernæringsfysiologer som ikke vet bedre.

Det er ikke alle som kan trene mer og spise mindre.

Hvorfor tenker sikkert du…?? Jo dette har med hjernens evne til avhengighet å gjøre.

Har du en hjerne som lett gjør deg avhengig så vil du være en av de som ikke vil 

klare varig vektnedgang med sukker og mel.

Det finnes en test du kan ta på #brightlineeating sine hjemmesider.

Der vil du finne ut om du er en av de.

Ja du må jobbe i dette opplegget også. Men tanke kjøret rundt mat forsvinner oppsiktsvekkende fort!

Jeg er ikke ekspert innen ernæring. Jeg er kun utdannet som kokk.

Men jeg har 17 års erfaring med SLANKING!

Det er en kvalifikasjon i seg selv.

Jeg kan ikke bare ta en bit sjokolade å kose meg med. Da blir det MYE mer!

Som fører til at vekten går opp igjen.

Jeg kan ikke trene 2 timer hver dag, spise mindre å gå ned i vekt.

Jeg har prøvd! Utallige ganger! Det går bare ikke.

Jeg må ha et opplegg som gjør at hjernen slutter å spørre etter mel og sukker.

Men jeg sier ikke at alle er sånn. Men jeg er sånn.

Når da en ernæringsfysiolog går ut å sier at ALLE kan kose seg med noe godt innimellom,

blir jeg ganske provosert. For det har jeg prøvd tidligere.

Det har ført til 17 år i en overvektig kropp, et ustabilt humør og en vond kropp.

For dere som ikke tror på et opplegg uten sukker og mel… Så har jeg bare en ting å si…

Du har ikke samme problem som meg så du har ikke stemmerett.

 

Klem J

#spisdegfri #brightlineeating #sunnlivsstil #nedivekt 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg