FYSIOEN PISKER MEG LITT

Kjære leser. 

Har ikke vert så flink å trene den siste tiden! 

Gikk på en smell for noen mnd siden. Var oppe i 5 dager, 10 timer i uken. Det ble litt mye.

Jeg var så sliten på slutten. Kroppen bare stoppet opp.

Vekten gikk uansett ikke nedover enn så hvor mange kilometer jeg løp i uken.

 

Nyere forsking sier at det å gå ned i vekt og trene ikke er en god blanding.

Å det er jeg et bevis på.

Når jeg kuttet ned på treningen forsvant vekten mye fortere.

Det som skjer er at hjernen setter i gang alarmberedskapen når du trener. Den trenger mer energi.

Så da vil den ha mer mat. Å siden treningen sliter på kroppen, blir viljestyrken svekket

og vips så spiste du en ekstra skive med Nugatti etter treningen.

 

Nå skal kroppen bygges opp igjen.

Det har fysioterapauten sørget for.

Trening er jo nødvendig for at kroppen skal fungere.

Dårlig vær gjør at kroppen blir stivere og med vond. 

Jeg har slitt med ryggen de siste dagene.

Bailine treningen holder det i sjakk. Men jeg må holde det vedlike selv også.

Så i dag ble det lår, armer og rygg trening. 

Så håper jeg at smertene blir bedre i morgen.

Jeg lærer mye holdning også. Har en tendens til å overkompansere.

Været er ikke så mye å gjøre med uansett, så jeg må holde kroppen i gang.

 

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg