FØLER MEG VERDIFULL

Kjære leser.

Når jeg sitter her nå å skriver, klarer jeg ikke å slutte å smile!

De nydelige menneskene på bailine hadde en overaskelse til meg i dag.

Jeg var tidlig ute i dag. Trøtt i trynet, på grunn av en storm som fant veien til soverommet mitt i natt.

Lite søvn i kroppen gjør ikke akkurat ting enkelt for meg.

 

Da jeg kom inn døren på bailine , stod Kathrine der med blomster til meg.

BLOMSTER TIL MEG!!!

Jeg kjente tårene sprenge på! Hadde ikke så mange ord der og da.

Klarte å si tusen takk. Men kunne ikke forstå hvorfor.

Da sier hun så fint ” det er jo fordi at du har stått på å gått ned over 20 kilo”

Tenk at noen setter så pris på det jeg gjør. 

Tenk at noen er så stolt av meg!

At en som driver et livsstils senter som bailine ville belønne meg for innsatsen.

HVEM GJØR SÅNNT?

Mennesker som VIRKELIG bryr seg om hvordan du har det gjør sånn.

Mennesker som heier deg frem og støtter deg i opp og nedturer gjør sånn.

Jeg lå på benken der i dag. Inne i hodet mitt surret tanker om 

hvor heldig jeg har vert. Hvor takknemlig jeg er for å ha disse menneskene i livet mitt.

Hvis du noen gang har vurdert å legge om livstil, kontakt en bailine terapeut.

De vet hvordan du kan nå målene dine. De motiverer og støtter deg hele veien.

TUSEN TAKK Kathrine og Sara!

 

Klem J

#bailine #verdifull #vektnedgang

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg