MÅ JO SPISE PÅ EN ONSDAG OGSÅ!

Kjære leser.

I dag har jeg vert på #Bailine. For en fantastisk behandler jeg har!

Skal fortelle mer senere, men hun er et nydelig menneske!

 

FROKOST DAG 88 :

Blir aldri lei grøten min jeg…. 30 g kornblanding og 200 g melk.

Toppet med banan.

 

LUNSJ DAG 88:

#tomatsuppe med egg:

1/2 løk i biter, en boks hakkede tomater og litt vann.

Kok det godt sammen i noen min. Mos med stavmikser.

Smak til med salt pepper og basillikum.

Serveres med kokt egg.

 

MIDDAG DAG 88:

#kjøttpølse med rotmos.

Kjøpte noen kjøttpølser der de ikke inneholdt mel eller sukker blandt de 3 første ingrediensene.

Stekte pølsene i 1ts raps olje sammen med litt løk.

Rotmosen er sellerirot og blomkål kokt sammen og most med stavmikser.

Smakt til med salt og pepper.

Grønnsakene i dag ble amerikansk blanding og litt brokkoli.

 

Resten av familien fikk potetmos.

 

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg