HÅNDBALLMAMMA

Kjære leser.

For noen mnd siden luftet håndballstyret i komunen en tanke om jeg kunne trent gutter 10.

Så skeptisk som jeg var den dagen, hadde jeg aldri trodd at jeg står her nå med 

den beste guttegjengen i verden!

Jeg kunne ikke fårestille meg at det ville ta seg bra ut med en trener på min størrelse.

At jeg skulle klare dette med min helse, var også et dilemma!

Men det har gått så fint! Jeg har fått med meg verdens beste assistent.

Hun er tålmodig og pedagogisk. Jeg er litt rett frem jeg. 

Men det å kunne spre idrettsglede til barn er en god følelse!

Jeg fokuserer lite på resultatet på dette nivået. Det som betyr mest er hvordan de jobber sammen.

At de gjør hverandre gode! 

 

For en dag! Fremtiden er lys!

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg