NÅ KLÆRENE SKLIR AV PÅ TRENING….

Kjære leser.

 

Når du er overvektig er det virkelig vanskelig å finne fine klær å trene i!

Jeg har vert innom alle merker jeg kan tenke meg! 

Buksene er no en ting, men toppene er jo så korte.

Hvem er så kort i overkroppen egentlig? i str xl…

Løper jeg på tredemøllen detter jo brystene ut på undersiden.

Det er ikke så behagelig at magen dingler over kanten på buksen i samme slengen.

Av hensyn til de andre som svetter på treningsenteret har jeg på mitt største, valgt lange singleter fra cubus.

Men de skjuler jo ikke så mye de heller. Men folk slipper i hvert fall å ha ulykker til synet av meg.

Gleder meg til jeg kan trene med klærne på jeg. 

Tenker ofte på han som går utenfor senteret når jeg løper på tredemøllen… han har sett mye!

   

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg