SLANKEMAT PÅ EN FREDAG

Kjære leser.

Så var det jaggu fredag igjen. Tiden bare flyr! Kan nesten ikke tro at det nærmer seg 

3 mnd med bright line eating. 90 dager med fornuft!

Jeg kjenner at jeg er så nærme lykkelig, fri og slankere!

 

FROKOST DAG 83:

Omelett med poteter:

Jeg steker 115 g kokte poteter, og tilsetter 2 egg med litt salt og pepper.

 

LUNSJ DAG 83:

Gratinert fisk med rotmos.

Jeg hadde litt lettsaltet torsk i frysen (kokt)

Jeg blandet i gulrot, selleri, løk og vårløk kuttet i terninger.

La 70 g fisk og 150 g grønnsaker i en ildfast form.

Hadde 15 g fløte over, salt, pepper og litt ost på toppen.

Stekes på 225 grader i ca 25 min.

Rotmosen er sellerirot og blomkål kokt sammen og most med stavmikser.

Smakt til med salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 83:

Grillet kylling og pommes:

Jeg kjøpte ferdig grillet kylling.

Stekte paprika, løk og vårløk.

Laget pommes av sellerirot. Kutt den i strimler og stek den med 1 ts olje.

235 grader til de er gyllen og sprø!

 

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg