HVA FINNER LEGEN?

Kjære leser.

 

Var hos legen en tur i dag. Jeg tok noen prøver sist. Alt var fint.

Så hvorfor er jeg da så svimmel?

Håpet at det var jern eller blodprosenten, men nei.

Jeg har slitt med at hver gang jeg reiser meg så svimler jeg og holder på å falle.

Dette er visst vanlig å ikke finne ut av! Men fryktelig ekkelt!

Jeg har også mye hodepine. Men det går egentlig greit.

 

Mange med fibromyalgi sliter med hodepine og svimmelhet.

Dette er utrolig kjedelig å måtte leve med. 

Mine tanker går da igjen til et inderlig håp om å kunne begynne å jobbe igjen.

Jeg er møkk lei av å være syk!

Jeg må snart finne noe jeg kan fungere som!

Jeg er jo ikke dum! Jeg har mye kunnskap om mye. Så det må jo være noe samfunnet kan bruke meg til.

Savner å tilhøre noe. Være noe annet enn mor hele dagen. 

Bety noe. Å være verdifull. Å IKKE minst gjøre noe sammfunseyttig!

Jeg vet at det er mange syke som ikke har mulighet til å jobbe. 

Men jeg føler at jeg har så mye å bidra med. 

Jeg savner å ha kollegaer. Andre voksne mennesker å prate med, le med og spøke med.

Noe som gir hjernen noe annet å jobbe med enn å vaske klær, lage mat og stelle hus.

 

En dag!

Klem J

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg