FREDAGSMAT, SUNN fredags mat….

Kjære leser.

Jeg er litt sen i dag. Jeg har stått litt på hodet! Bakt boller, 2 kaker og laget middag.

I dag kjente jeg godt etter når jeg laget favoritt sjokoladekaken min. Men jeg hadde ikke et snev av lyst på.

Det er bare magisk sett helt vekke!

 

FROKOST DAG 69:

#Frokost #Omelett

1 potet stekt i litt smør, tilsett 2 egg vispet sammen med salt og pepper.

 

LUNSJ DAG 69:

#Biffsalat :

Steker biffstrimler litt løk og paprika i olje eller smør, krydre med grillkrydder.

Lag en salat med det grønne du liker og tilsett biffen.

Kjempegodt!

 

MIDDAG DAG 69:

#Hamburger :

Big tasty hamburger på rema 1000, stekes. Stek løk.

Crisp salat, agurk, tomat, mais og paprika.

Resten av familien får hamburgerbrød.

 

GOD HELG.

Klem J

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg