BLE KOSTHOLD OG BAILINE TRENING

Kjære lesere.

Mat opplegget jeg følger heter #brightlineeating

Konseptet er genialt, enkelt og noe som virkelig virker.

Det er bassert på hjerneforsking, noe som gir meg en ekstra trygghet i forhold til om det er noe som vil 

fungere på meg over tid. For meg er det viktig å finne logiske forklaringer, som hvorfor kroppen stopper #vektnedgang, 

hvorfor jeg ikke har fått dette til tidligere og hvorfor trening og normal mat ikke har ført til varig vektnedgang.

Anbefaler å lese boken oversatt til norsk.

#Bailine, ja hva er det? Bailine driver med kostholdsveiledning og elektrode trening. Noe som 

også ha hjulpet meg med smerter.

Jeg startet der som testperson, å har bare blitt værende som kunde. Selv om jeg gikk fra #lavkarbo kosthold til

 #BLE kosthold i løpet av prosessen. 

Bailine sitt kostholds opplegg fungerte rett og slett ikke!

 

Litt om min vei.

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg